Sara - Inget internet

Jag vet inte varför, men internetet har inte funkat på hela dagen här hemma, åtminstone inte på min dator (jag har inte frågat dom andra..). Jag har försökt få det att funka flera gånger, men ingenting har hänt. Nyss försökte jag igen, och då kom det upp en ruta som sa att man skulle kontakta någon för det är två datorer i vårt nätverk som har samma ip-adress..? Men internetet började funka i alla fall, så förhoppningsvis är det inget annat man måste göra! 

Men jaa, jag ville bara berätta det här, för det är orsaken till den urusla uppdateringen från min sida idag! Nu måste jag ut till djuren och växthuset, men efter det hinner jag kanske blogga lite igen!:)

Hoppas ni har haft en härlig dag!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0