Sara - Går däcket att lappa?!

(Tidsinställt inlägg)

För ett par veckor fick jag punktering på ena bakdäcket (jag hade kört på en skruv..:/ ) och idag ska jag fara till en däckfirma och se om dom kan lappa det. Pappa hade tittat lite på det, och enligt honom såg "stommen" bucklig ut (jag körde kanske för länge innan jag upptäckte att jag hade punktering..) så i så fall är däcket förstört. 

Synd såklart, men extra synd för att däcket var ganska nytt!:/ Så dom får se på det, lappa det om det går, och annars får jag helt enkelt köpa ett nytt däck..

Inte direkt det jag vill satsa mina nyförtjänade pengar på, men ett reservdäck känns det ju nog ändå bra att ha!

En liten ros fotad tidigare i veckan, bara för att muntra upp det här dystra inlägget lite..;)

Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Vinn smink från Mist Stockholm

Vilken fin ros :)

2011-07-22 @ 16:56:46
URL: http://knorkan.blogg.se/
Postat av: Inko

Trist med däcket och hoppas att dom kunde plugga hålet. Snygg ros och verkligen en riktig färgklick.



Kram

2011-07-25 @ 11:47:49
URL: http://prenojen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0