Sara - En sväng på banan


Bára och Frosti, fotograferad för ca en vecka sedan.

Just blev det en liten ridtur med dom här spektaklena på ridbanan!:P Jag gick mest bara efter Frosti med Bára, det är dumt att utama ödet allt för mycket, då är det bättre att ta lite åt gången och inte kräva så mycket!:) Så länge hon går utan att bocka så är det ju faktiskt framsteg!

Jag red inte heller så länge, Fanny red längre med Frosti, men eftersom Bára var så duktig så kändes det som att det var lika bra att sluta innan hon började hitta på ofog! Om ni förstår vad jag menar...:P

Men söt är Bára åtminstone!;) <3

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Det kanske är just för att alla klackskor är för små som det är obekvämt:/ annars kan du fråga om butiken kan förstora skorna för det är möjligt:) alla skor man har på sig blir ju ändå större när man har på sig de ofta så varför inte tänja ut de på en gång så de passar bra direkt:)

2011-07-18 @ 19:50:29
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Okej, ja det kan jag tänka mig. Brukar kunna bli som en bastu i växthus ;-o

2011-07-18 @ 20:26:02
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0