Sara - Bilder från gårdagens cykeltur och "bergsklättring"!:P

Igår cyklade jag, mamma, pappa och Willy ut på en kvällstur, och här kommer lite bilder därifrån!:) Igår visade jag också två bilder, dom kan ni se här!:)

Bild från tidigare i somras. 

När vi hade cyklat en bit mot Brändö och kommit fram till en vägbank ville jag fota solen som gick ner. Men vi kom lite sent  så den hade precis gömt sig bakom bergen. Så för att se den igen överatalade jag Willy att klättra med mej upp på det här berget!:P Det var inte riktigt lika brant mot vägen, men nog var det lite svårt att komma upp.. Men utsikten var fin i alla fall!:D


Så här vacker var utsikten!:)


Tänk att Willy vågade komma med upp!:P




Himlen var så vacker!


Där långt nere stod mamma och pappa!


SÅ VACKERT!




Det växter massor med underbara blommor längs med vägarna också!


Ojoj så flitigt vi cyklade!:D

Det var så härligt för det var alldeles vindstilla, luften var varm (men inte "het") och allt kändes alldels perfekt. Det var en härlig kvällstur! (Eller "natt-tur" blev det ju nästan, vi kom hem ganska sent!:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0