Sara - Bildbomd från dagen!

Idag kom ju som sagt Lindas familj på besök (förutom ena systern, för hon är på konfirmationsläger), för att "hämta hem" Linda. Och förutom att äta så hann vi nog med lite annat, bland annat ett besök vid stugan.

Haha, och så här lät ett samtal om det just före:

Mamma: När var ni senast till stugan?
Tommy (pappan, mammas lillebror): Jaa, det var väl säkert förra sommaren!
Kristina (mamman): NÄÄ-Ä DU! Förra sommaren var det int! Det var säkert för fem år sedan!
Tommy: Nej så länge sedan var det nog int!
Mamma: Tore, har vi alls byggt så länge på stugan..?
Pappa Tore: Nää, jag tror det är tredje sommaren nu som vi har hållit på med den..
Kristina: Jaha.. Ja men då är det säkert tre år sedan vi var hit och tittade!

Och så lät det ungefär tills alla kom överens om att det inte var förra sommaren dom såg på stugan, men att det nog ända var mindre än fem år sedan!:P

Men nu till bilderna!:)

på väg mot stugan!


Lotta satt beredd i hotellreceptionen, eller baren, beroende på vilken tid på dygnet det är!;)


Pappa försökte smygfota mej, men jag behöver knappast säga att han blev upptäckt..?:P

"Pappa, staketet blev lite glest här", sa jag förskräckt! "Jaa, sågen slutade fungera", sa pappa. Så vi får leva ett tag till med lite glest staket på balkongen..;)

Enda bilden på mej från idag som jag har fotat!:P

Utsikten från stugan är inte helt fy skam!:P

Lotta och Linda njuter vid "strandkanten".:)

Linda och hennes pappa Tommy tittar på när lilla Susanna ska ta ett dopp!:P

Pappa fotograferar igen!:P Som mamma sa: "Hela familjen har mitt i allt blivit proffsfotografera, allt ska fastna på bild!". Fast riktigt så är det väl kanske inte, speciellt inte delen om "proffs"....;D

Hela gänget samlat, förutom jag som står bakom kameran då!:P

På hemvägen var vi tvugna att bestiga höga berg och ta oss igenom djupa skogar!

Men alla överlevde ända fram till bilarna, så det var ju tur!:)

Efter det körde vi hem, åt några gånger till, och sedan var det dags för våra gäster att fara hem!

Så ungefär så här min (och deras..:P) dag varit!

Hur har er dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0