Malin - Tatuering

Ända sedan jag var liten har jag alltid velat tatuera mig. Men ännu i denna dag har jag inte gjort det... Jag är ganska feg och rädd för att det ska ta ont. Dessutom är det ju så svårt att välja vad man vill ha! Det finns ju så mycket snyggt. Sedan ska man också räkna ut var man vill ha den. Jag vet att jag vill ha en på foten/benen/vristen eller handleden. Men men.. Får vänta några år till och samla mod och komma fram till vad man vill ha :)


Tycker fjädern på foten var jättefin!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, usch! En fjäder är kanske fint, men jag skulle absolut inte vilja ha den så där mitt på foten bara..:P Men det är väl kanske bara jag.. xD



Jag är inte så mycket för tatueringar på vristerna och handlederna, om jag skulle ha en skulle jag kanske vilja ha i "svanken".. Fast jag tror att jag klarar mej utan det, jag tror inte att jag skulle kunna bestämma motiv ändå.!:P

2011-07-12 @ 22:40:26
Postat av: TIDSTJUVEN

Det är så fint med tatueringar. Men eftersom man ska ha kvar dem hela livet så måste de vara väl genomtänkta tycker jag. Jag har velat göra en på vristen sedan fem år tillbaka ungefär, men jag har inte kommit fram till vad jag vill ha för motiv ännu. Eller vad den ska symbolisera. Så jag väntar med det. :)

2011-07-13 @ 00:24:57
URL: http://tidstjuven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0