Malin - One night to speed up truth


Hörde denna låt i radion och kände så igen den, visste att jag har hört den förut, någonstans.. Jag funderade och funderade, men kom till slut på att det är ju en cover av The Knife. Tog typ en vecka att inse det :P Otroligt fin version är det här i alla fall! 

Jaha, så har den sista arbetsveckan startat. Tänk, vart i hela fridens namn har all denna tid gått. Det är helt fruktansvärt vad tiden flyger iväg! Så denna vecka kommer nog gå snabbt. Min praktik skulle egentligen slutat imorgon men jag frågade om jag kunde vara hela veckan ut, och det gick mer än bra! Kan hända att jag får fara dit och jobba någon gång i augusti, men det är inte alls säkert.

Ja, jag är riktigt sorgsen över att praktiken är slut. Jag kunde nog inte ha valt en bättre plats. Tror att det är den bästa platsen jag någonsin jobbat på. Jag har trivts så otroligt bra att det inte är klokt. Det är en vacker plats, jag har tyckt om mina arbetsuppgifter (förutom att rensa ogräs i parken, höhö) och alla arbetskamrater är så jättetrevliga och snälla och roliga.

Vi pratade om det på jobbet idag också, en annan och jag. Hon har jobbat där 4 somrar, just för att hon trivts så bra. Hon sa att hennes mamma har sagt att "ni verkar ju riktigt vara som en familj där". 

Haha, ja nu ska jag sluta babbla om det här, ville bara få fram att jag har trivts otroligt bra och tycker att det är synd att det är slut nu. Men jo, visst är det skönt att bli ledig också, förstås!  :P







Kommentarer
Postat av: Sara

Äsch då, nu blir jag ju ledsen.. Jag som har haft som roligast när jag har jobbat med dej, och så är det inte "besvarat"...:( Jaja, jag får väl leva med det!



Och jag vill nog inte jobba det minsta mer än jag måste..:P Jag är inte så mycket för att jobba överhuvudtaget!;)



Men det är bra att du har trivts!:)Och bra om du inte har "valt" helt fel bransch..:P

2011-07-11 @ 16:57:43
Postat av: Malin

Jag tyckte massor om Lilla holmen också, där och söderlångvik är dom bästa platserna jag jobbat på! :)



Jag skulle hellre jobba där än att gå i skola :S

2011-07-11 @ 18:18:11
Postat av: Sara

Mm, jag tyckte om att va på Lilla Holmen..:)Det var en lycklig tid för mej, allt var så perfekt då!:P<3



Du måst väl söka jobb på heltid då istället för att gå i skola...:(

2011-07-11 @ 18:23:18
Postat av: Malin

Nåå, ska nu försöka mej på att få den här utbildningen..

2011-07-11 @ 18:26:26
Postat av: Sara

Du måst int.....:(

2011-07-11 @ 18:30:00
Postat av: Malin

Nej jag vet nog det...

2011-07-11 @ 18:34:50
Postat av: Matilda

Härligt att du har trivts så bra! :) Kiva att du får jobba där lite extra också! :)

2011-07-12 @ 12:23:29
URL: http://mtildaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0