Min ytterst spännande dag!:P

Suck och stön! Idag har varit en tung och jobbig dag, på flera sätt (men det är väl egentligen till en viss del mitt eget fel så jag borde väl inte klaga..:P).

Dagen började med att jag och Malin måste stiga upp tidigt ("tidigt" om man jämför med när vi egentligen skulle stiga upp..) och det berodde på att vi sov hemma hos Malin (för att hinna skriva fackuppsatsen som ju skulle skickas in den kvällen) så vi måste stiga upp i tid så att vi hann fara till Ekenäs, där vi skulle ha en "extra" lektion på morgonen för att gå igenom lite vi inte hann med på fredagen. Suck, så då måste vi stiga upp extra tidigt bara för att fara på en lektion som var obligatorisk, och som vi egentligen inte skulle ha.

På eftermiddagen var det matte på schemat, men det orkade jag inte fara på... Så då gjorde jag istället lite allt möjligt jag borde göra, och en del som inte var lika "nödvändigt". Till middag åt vi nudlar (som vi åt jätteofta förut, men nu hade jag inte ätit det på typ evigheter!:P), och efter det for vi på zumba.

Zumban är ju nog ganska rolig, men otroligt jobbigt!! Men jag får väl skylla mej själv, det skulle jag ju bra kunna skippa!;) Men om man ska vara riktigt ärlig så känns det ju nog ganska skönt efteråt, plus att det inte skulle skada om jag var lite mer vältränad!xD

Haha, men inte nog med det - när vi kom hem igen kände vi oss fortfarande varma, och kylskåpet var ekande tomt, så vi svängde om och gick till affären "när vi ändå hade kläderna på oss". Men det ångrade man nog nästan när vi var på hemvägen med stentunga kassar och alldeles trötta kroppar! Så nu sitter Malin och gör läxor, och jag vilar en stund, och det är verkligen skönt kan jag berätta!:D

Såå, det var väl ungefär min dag.. Otroligt spännande att läsa om, men jag är så trött så jag orkar inte tänka ut nåt vettigare att skriva om! Jag är inte ens på min egen dator (jag lånar Malins) så jag har inte ens mina bilder att använda..:/ Eller joo, några har jag som Malin har fått "kopior" av, så en sådan kan jag bjuda på!:P


Jag i lördags innan det bar av på 20-års firande!:P

 

Ha det bra, kramar Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0