Studiedag.... [Malin]


Skolan slutade för typ 45 min sen. Och nu ska jag ta och sätta igång med den underbara fackuppsatsen. Det är nog intressant och faktist riktigt roligt när man väl kommit igång, det skulle man inte tro :P

Det känns som att jag är så efter med allt... Har tre stycken teckningar som ännu ska ritas och en lista som ska renskrivas...

Och..AAAH, det är sovmorgon imorgon!! GUD SÅ SKÖNT!!! Den har jag längtat efter!

Men nu har jag inte tid att vara här längre, för nu ska jag jobba,jobba,jobba,jobba!

Snork.

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kul att du är med :)

vad gör du?

2011-01-19 @ 19:59:50
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0