Semestern är snart slut!! [Malin]

Egentligen tog jullovet slut den här veckan, men jag valde att börja först nästa vecka (som säkert en del andra också valt att göra), eftersom vi hade så lite lektioner. Nästa vecka börjar skolan på allvar, och jullovet är verkligen slut påriktigt.
Här på Torsholma har jag varit på lite minisemester, vilket har varit väldigt skönt! Men imorgon (om inte vädret är alltför hemskt) så styr bilen tillbaka hem igen, så är jag en helg hemma innan jag återvänder till Ekenäs.
Den här veckan på Torsholma har varit så rolig och fin <3
Nyår, badminton, titta på innebandy, jag har övertalat (tvingat) alla att spela alfapet och andra spel, singstar med Fanny, fotograferat med Sara, spelat med Lotta, varit med kattungarna och alla andra djur, ätit god mat,godis, pajer och bullar, badat bastu, åkt pulka och spelat pingis, sett på film och skrattat. Det har varit så otroligt mysigt.
Men någon gång måste man landa igen och ta tag i saker och ting igen... Och komma tillbaka till verkligheten.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0