Ny vecka, nya tag! [Malin]

Jasså, Imorgon börjar ny vecka igen. Nya tag igen då...

Är lite irriterad över att jag skulle göra så mycket skolgreher i helgen. Gjorde jag det? Såklart inte... Skrev lite på fackuppsatsen i alla fall.

Så imorgon startas veckan med matte och projektmöte. Wohooo..inte.
Jag förstår typ ingenting i matten. Jag borde verkligen gå på något dyskalkyli test, men vet inte om man kan göra sånt? Jag är så jätteurusel på matte. Det är inte klokt!

Vårt projekt är jag inte heller så sugen på...

Ursäkta för lite deppigt inlägg, men man får faktist vara söndagsdeppig :P

En positiv sak med imorgon är att det är zumba! roligt!


Annars har helgen varit skön och rolig! Har hoppat i snön med Sara som fotograf, gått ut och gå, spelat Alfapet med Fanny, gosat med världens sötaste kattungar! (jag fick till och med döpa en: Laban), och sett på film med Sara och Fanny (och Lotta och Amanda, men dom låg mest och sov). Imorse började roadtripen mot Åbo, ett snabbt stopp hos Willy och sedan hem till Dragsfjärd. Och imorgon på morgonen tillbaka till Ekenäs.

Gonatt! :D


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är bra att lite söndagsdeppa, tycker jag! :P



Och jag veeet! Störande med skolarbeten som ska göras på veckosluten! Den här gången gjorde jag dem faktiskt i tid, men annars brukar jag oftast skjuta upp dem så långt som möjligt o göra dem på måndag i stället... Och så har man typ förstört veckoslutet när man hela tiden tänkt att man BORDE göra dem. Nåjo, ny vecka nya tag! :)

2011-01-23 @ 22:57:20
URL: http://livetenligttinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0