Nu är jullovet absolut slut.... [Malin]

...då är det full fart igen då.

Startade mot Ekenäs tolvtiden idag, for och handlade, bar in alla saker i lägenheten (att man alltid ska ha så mycket), gjorde lunch (höhö mikromat), for på möte tretiden, åt middag, for på zumba, kom hem, i duschen och nu sitter man här och tar det lungt.

Och inte kommer det bli så mycket lugnare heller tror jag. Fackuppsats hit och presentation dit... Och så är det spelkväll med klassen, och så ska jag försöka dra mig till simhallen. Så tråkigt kommer man väl inte hinna ha...

Och ett annat problem. Jag tror inte att jag kommer kunna vakna på morgonen. Min dygnsrytm är inte vad den en gång var. Jag kan inte somna före tre på natten och skulle helst sova till tolv på morgonen. Har försökt att komma tillbaka i dygnsrytmen genom att ha akarnet på halv 10 tiden. Men det slutar med att jag bara stänger av det och sover vidare.. Znark...

Men till en helt annan sak! För att förgylla sista jullovsdagen igår bakade jag en liten kaka! Visste inte riktigt vad jag skulle hitta på och hittade inte något roligt recept så jag improviserade lite... En kaka med nötter och chokladbitar med vitchoklad på. Nam... :)




Kommentarer
Postat av: Matilda

Samma problem här! Dygsrytmen helt upp åt ***. :D Har somnat varje natt på jullovet 4-tiden, och inte blev det bättre natten innan skolstarten heller då jag låg vaken i sängen till 4. Nåjo, hoppas på att få tillbaka rytmen så småningom! :D

2011-01-11 @ 21:34:44
URL: http://livetenligttinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0