Nu är det dags för:

...
DAJMTÅRTA!!:D
...
Tidigare så lovade jag ju att jag skulle bjuda Malin på en bakelse när hon lyckades få körkorte. Nu har hon haft körkortet i ett par månader, och jag har flera gånger tänkt bjuda henne, men sedan har det kommit annat i vägen..
Jag hade lovat att bjuda på en bakelse från en speciell liten "affär" med bakelser och godis, men det är alltid så dyrt i sådana, plus att det är jobbigt när det är så få kunder..:/
...
Så idag tog jag tag i det när vi var på promenad, och vi gick till och med in i affären! Men då sa Malin att jag nog inte måste köpa en bakelse därifrån, så då gick vi istället till en mataffär i närheten....och där köpte jag denna kaka! Så nu ska Malin få äta så mycket kaka hon orkar (och så hoppas jag på att det blir en bit över till mej..:P)!
Så nu har jag "hållit det jag har lovat"!
...
Sköönt!:D
...
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0