Minnet börjar svikta med åldern!

Sara: Alltså Malin, vet du den där filmen typ "Intervju med en vampyr"?
Malin: Joo, vi har sett den för ganska länge sedan, de är din film.
Sara: Jahaa, jag blev så och fundera.. Jag visste att vi hade sett den men inte alls när och var.. Så det var min film??
Malin: Joo, du köpte den någon gång..
Sara: Men var är den då..?
Malin: Det är säkert Lotta eller Fanny som har den..
Lotta: Vaah??
Sara: En film, typ "Intervju med en vampyr". Har du den?
Lotta: "En vampys bekännelser", joo, den har jag.
Sara: Okej..
Fanny: "En vampyrs bekännelser"?? Det finns en sån bok, den har jag läst. Fast jag läste bara halva för den var lite konstig och sådär. (Hon fortsatte prata om boken en stund) Det finns en sån film också!
Lotta: Suck!
Sara: Hahaha, det var ju den vi pratade om! Jag har den filmen, men Lotta har den i sitt rum nu, så jag undrade bara var den fanns!
Fanny: Jahaaa, men det finns en sån bok också, och den har jag läst, fast bara halva..
Sara: Haha, det är så! Så det är min film, men de är Lotta som har den.. Tänk vad dåligt minne jag har... Men jag tyckte att den lät bekant i alla fall!
...
Haha, minnet mitt är uppenbarligen inte så bra, eller som jag säger: Man kan prioritera vad man vill minnas!:P En film, eller fakta inför en tent!;)
Vilket har man mest nytta av i det långa loppet?? Jaa, det är en bra fråga!
Haha, och Fanny är lite efter som vanligt..:P Inte är det lätt inte!
...
Ha det bra, kramar Sara
...
Ps, det är förresten den här boken jag håller på att läsa, och det var så jag alls kom att tänka på "En vampyrs bekännelser"..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0