Jag saknar inspiration...

Idag verkar allt bara grått och jobbigt!
Vi hade som tidigare nämnts bara kemi idag, men det räckte gott och väl: jag tycker inte om läraren och jag fattar knappt något...och jag brukar faktiskt vara ganska smart..!! Nu var jag just en sväng till affären och köpte lite smått och gått, så nu är jag bara trött och varm. Det borde städas här, men det orkar jag inte alls. För att inte nämna att jag borde skriva på fackuppsatsen och räkna lite matte och annat roligt...:/
Himlen där ute är alldeles grålila (jättefin!) och jag skulle jättegärna försöka fota den och de svarta trädsiluetterna, men dels så har jag inget stativ (så bilderna blir säkert ändå bara suddiga) och dels är det kallt ute och jobbigt att klä på sej...
SUCK!!


Det är alltså orsakerna till att jag saknar inspiration att göra någonting alls, så jag sitter väl bara här i soffan och latar mej en stund istället..
Man vet ju aldrig, kanske jag mitt i allt orkar hitta på något sen!:)
Förlåt att det har varit ett sånt dystert inlägg, men livet är helt enkelt så - ibland är man dyster!
Menmen, jag överlever nog, och sen blir jag glad igen!:D
Ha det bra, kramar Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0