Gissa vad det här är!

Ser någon vad det är..?:P
...
Det var en dag på jullovet när jag och Malin satt i mitt rum på sängen och gjorde inget speciellt. Då kom Fanny nerrusande från övervåningen och sa att hon hade en sak att visa.
Hon satte sej på sängen, drog ner byxorna (vi såg lite förvånat på henne) och så sa hon att hon trodde att hon hade haft en finne på låret. Den hade hon haft i flera dagar, kanske upp till en vecka, och hon hade klämt den lite nu och då, men ändå fortsatte den vara!
Så just innan hon kom ner till oss så hade hon klämt extra hårt - och på bilden ser man vad hon lyckades klämma ut!! En stor tagg (kanske från ett päronträd..), den var ungefär en cm lång, och ganska grov.
Inte undra på att det varade ganska mycket...
...
Frågan var nu mest bara: Hur hade hon fått en så stor tagg i låret utan att märka de??
Det är fortfarande ett mysterium. Förvånade blev vi i alla fall!
...
Malin tyckte att det var ganska äckligt...:P
...
På samma dag skadade jag också handen:
Nää, handen mår nog bra, jag fick bara näsblod och det droppade på min hand!
Jag frågade Malin om hon villa leka vampyr, men då såg hon bara äcklad ut igen...så jag gick och tvättade bort det istället..:)
...
Såå, nu har ni fått lite äckliga bilder, det var väl mysigt..?;)
...
Ha det bra, kramar Sara


Kommentarer
Postat av: Malin

usch.......

2011-01-12 @ 13:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0