Det här har jag gjort idag:

- Ätit lunch (av någon konstig anledning har det blivit dåligt med frukosten den senaste tiden..:P).
- Klippt klorna på Fonzie (varenda klo, han var så duktig!:D) och varit ut med honom en sväng.
- Skött hönorna och marsvinen (storstädat till marsvinen, fyllt på korn hos hönorna)
- Ätit mellanmål
- Dekorerat två hyacinter (med kvistar och sånt, för att de ska se finare ut!:P)
- Gosat med kattungarna (hur skulle man kunna låta bli att göra det??:P)
- Storstädat akvariet
- Varit en stund på datan (bloggat bland annat!;))
- Anmält mej (och Malin, eller för att va exakt: Malin anmälde oss båda, men jag tittade på i alla fall...) till zumba för nybörjare vid medis i ekenäs! Mitt nyårslöfte var ju att bli aktivare, så det här är ett stort steg i rätt riktning!:D
- Ätit middag
...
...
Och det var det!! Jag vet att alla är superintresserade av vad jag har gjort, men vadå, jag får väl blogga om vad jag vill!;) xD
...
Ha det bra, kramar Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0