Dagens lunch:

All mat var inte riktigt färdig ännu..:P Men salladen och såsen var i alla fall klara!:)
...
- Ris
- Currysås
- Grönsallad
...
Sallad med isbergssallad, tomat, gurka, avokado och linfrö (och den gjorde jag heelt själv..;) )
...
- Stekta grönsaker (och lite stekt korv)
...
Dom här läckerheterna lagade Malin!:P
...
Jag antar att få av er är intresserade av vad vi åt till lunch, men jag tänkte att när jag ändå hade fotat det så kunde jag lika gärna visa er på samma gång!:P
Så det är bara att stå ut en stund..!;)
...
Ha det bra, kramar Sara
...
Ps, en annan orsak till att jag bloggade om dagens lunch är kanske också att jag är stolt över att vi lagade så "mångsidig" och färggrann lunch, så jag måste få skryta lite..:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0