Andra skoldagen avklarad... [Malin]

... och jag är ju helt slut...

Jag fick väl inte så mycket sömn i natt och tänkte knappt vakna av väckarklockan. Jag satte alarmet på halv åtta, men tydligen ändrade jag den till kvart över åtta i sömnen... Så jag var jättesur och ville bara sova vidare...
Men jag lyckades dra mig upp. Så var det lektionsdags.. Eller jaa, vi hade projekttid. Så Danielle, Martina, Sara och jag fortsatte jobba på vårt projekt. Lite problem har vi väl, men nog ska det väl gå till slut. "- Hej jag heter Martina... - En ymmärrä" xD

Sedan hade vi Trädgårdsplaneringens grunder, tror jag det heter, på eftermiddagen. Roligt attt slippa allt som heter marklära och produktionsbiologi för en gångs skull! Så vi höll på med lite kartor och ritade o sådant. Och till läxa varje vecka är att teckna två bilder (på olika dagar). Det får vara vad som helst som dyker upp. Och vi får inte rita av någonting utan hitta på själv, så att vi utvecklas...  Och till denhär kursen ska vi köpa skissblock (jag har flera stycken hemma men ingen i A4... bara en som jag redan tecknat i..) och skisspapper (typ smörpapper). Börjar riktigt låta som om man går på någon konstskola! Man börjar ju undra ;)

Borde packa upp allt från väskorna här också...suck... Men orken tryter... Måste nog ta en powernap... Är egentligen spelkväll med klassen också men jag orkar verkligen inte, så jag tänker skippa det... Om det ändå är varje tisdag så får jag fara någon annan gång istället...

Men nuuuuu... ÄTA PIZZA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0