Utmaning

Blev utmanad av Tinna, så bestämde att Sara och jag gör den tillsammans ;D


1. Skriv 3 saker du gillar med dig själv

Malin: Jag är oftast snäll. Påhittig. Ganska fördomsfri.
Sara: Jag ser vältränad ut - fast jag verkligen inte är det! Jag lär mig snabbt. En bra lyssnare.


2. Skriv 3 saker du inte gillar med dig själv

Malin: Att jag kommer ihåg alla onödiga saker, men glömmer de viktiga sakerna så snabbt... Dålig på att räkna. Har svårt att ta tag i saker och ting, skjuter hellre upp dem.
Sara: Blir lätt lite elak när jag blir rastlös. Superoteknisk. Ganska blyg och tyst bland "främlingar". 


3. Skriv 3 saker ingen vet om dig

Malin: Låtsas att det är jag som uppträder, om jag hör på en bra låt. Får jättedåligt samvete om jag bråkat med någon. Kommer inte på mer..
Sara: Vilken tid jag är född - inte ens jag själv vet det. Har mycket åsikter, fast det inte alltid verkar så. Jag skulle vilja jobba som psykolog, om det inte skulle vara så jobbiga studier till det.


4. Skriv 3 personer som har betytt mycket för dig

Malin: Dumt att bara välja tre... Vill inte lämna någon utanför!
Sara: Mamma, Malin och min kära kusin Mimmi


5. Skriv 3 saker du önskat att du inte varit med om

Malin: Har väl inte varit med om alltför hemska saker, men Leon dog alldeles för tidigt...
Sara: Att ingen skulle ha brutit upp Fenix bur :( Att Gola blev sjuk mitt i 9:ans klassresa. (Den resan blev ju inte alls lite förstörd...)


6. Skriv 3 av de bästa saker som hänt dig


Malin: Att jag föddes till en snäll familj (oftast, höhö), att jag fick en BabyBorn-docka till julklapp när jag var liten (vadåå, det var ju det bästa som hände mig på den tiden, det får man ju inte glömma ;D), skaffade Leon :)
Sara: Att jag har fått växa upp med en massa djur runt mig, att jag fick min kamera till julklapp, att jag träffade Malin <3


7. Skriv 3 färger du gillar mest

Malin: Svart, lila och blått.
Sara: Lila, turkos och blått



8. Skriv tre saker (inte personer) som du inte kan leva utan

Malin: Mat, vatten och att gå på wc ;)
Sara: Kamera, datorn och bilen.



9. Skriv tre personer som dött som du vill träffa igen


Malin: Känner inte så många som dött... Men kanske säga hejhej till någon gammelmormor/farmor :P
Sara: Mommo, moffa och faffa (inte för att jag egentligen inte saknar dem så mycket, men nog är det lite synd att man träffade dem så sällan).


10. Skicka denna vidare till 3 personer

Alla som vill :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0