Ute var himlen alldeles blå!

Solen sken och himlen var alldeles blå, så jag gick ut en liten stund och fotade (hur kan man låta bli att fara ut när vädret är så vackert??), men det var så kallt och blåsigt också, så det blev en liiten fotostund..;)

Så här blå var himlen!:)


Videkissorna har förresten börjat slå ut!! Jippi, våren närmar sig!:D


Träden var alldeles fulla av isklumpar. Jag har aldrig sett något liknande..:P Men kanske det var när det snöade så mycket för någon dag sedan, och nu när solen skiner så smälter snön, men det är så kallt på samma gång så det fryser gensat till is! Det var fint i alla fall!:)


Mera isklumpar!:)

Jag fotade lite vatten som droppade från balkongräcket när jag ändå var ute:

Solen sken så varmt så det droppade massor! Fast bilderna blev inte lika fina som jag hade tänkt, glasskivorna (eller vad dom nu är gjorde av :P) var ju alldeles dammiga och smutsiga!

Jaa, det var lite bilder från min lilla "fotostund" ute i det vackra vädret.:)
Hoppas att det fortsätter vara lika fint hela veckan, men gärna lite mindre blåsigt..:P

Ha det bra, kramar Sara

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. haha ja sånt är så jobbigt! :(

2011-02-09 @ 20:26:30
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Hoppas du haft en fin dag och önskar dig en toppen kväll!



Om det intresserar så kika in tävlingen där du kan vinna hårprodukt. KRAM

2011-02-09 @ 21:51:19
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0