The sims 3 [Malin]

Åååh, igår köpte jag The Sims 3! Jag har så länge velat ha det, den sanna simsnörd jag är... Men jag har alltid tyckt att det är onödigt att köpa, för det har känts som om jag inte haft tid att spela det. Men nu bestämde jag mig för att jag hade tid! Wohoo. Installerade det igår, men hann inte spela så mycket, så idag tänkte jag sätta mig in i det, haha. 

Snart börjar skolan. Matematik...Blä... Men idag missar vi finskan, för vi ska gå igenom nåt med GPS klockan fyra.. 
Snart är det fredag! :D
Jag längtar så till nästa period!! Då har vi jätteofta sovmorgon och slutar tidigt, och lediga dagar! Jeee!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Oj vitsi! :D jag vill också ha The Sims 3! Men jag har lite samma känsla här, känns som om jag aldrig skulle ha tid att spela. Hur tycker du att det verkar vara, hittills? :D

2011-02-09 @ 20:22:38
URL: http://livetenligttinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0