Suck, jag antar att det börjar vara dags att skaffa ny mobil...

...trots att jag bara har haft den i ungefär ett och ett halft år!:/

Orsaken till det är väl mitt egt fel egentligen, jag tappade den i golvet i början av veckan, och då började problemen. Men den blev bra igen efter en stund, men sedan blev det sämre igen om nu nu varierar det bara mellan dåligt och ännu sämre.. Det värsta är att egentligen så funkar ju allt, men den är lite jobbig att titta på!

Så här ser den ut nu:





Lite smått jobbigt måste ni medge.. Hele skärmen har blivit jätteljus och flimmrar hela tiden (man får ju nästan ett epilepsianfall bara av att titta på den..:P), man ser nog vad det står om man tittar länge, men speciellt när man är yrvaken och ska se vad klockan är så är det krångligt!:P

Jag har ändrat storleken på texten i sms:en nu, så dom kan man nog läsa bra, men som ni ser på bilderna så var det inte heller så värst lätt före jag gjorde det..

Jag antar att någonting började glappa lite när jag tappade den, och nu tappar den kontakten mer ibland och lite midre ibland. Jag har funderat på att "tappa" den igen för att försöka få tillbaka kontakten (allt går väl att lösa med våld??:P), men sedan kom jag på att lika stor som chansen är att det bli bra igen, lika stor är risken att det börjar glappa ännu mera så att man inte ens kan använda den mera! Nu ser man ju åtminstone ungefär vad man gör, men om hela skärmen blir svart tror jag att det kan bli lite komplicerat!

Men inte orkar jag ju heller ha den så här för evigt, så jag lär väl bli tvungen att köpa en ny mobil helt enkelt!
Men hurdan är den stora frågan.....suck, jag har alltid så svårt att bestämma mej...:/
Jag och Malin var till Gigantti och tittade lite igår, det fanns en lila som var ganska fin (hur skulle det ens kunna vara fint om det är lila?!?!;) ), men det finns så många att välja mellan..

Jaja, nånting ska jag väl hitta att köpa så småningom i alla fall!:)

Ha det bra, kramar Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0