Sara - Matteprov

Idag hade vi (som Malin skrev tidigare) matteprov. Inte så värst roligt, men det borde inte heller ha varit så värst svårt för mej, jag har alltid haft ganska lätt för sånt som matte!:P

Men jag måste erkänna att det var ovanligt svårt för mej idag. Jag vet inte om jag ska skylla på att jag övade för lite, eller för att jag helt enkelt bara har blivit sämre på matte, men något måste det i alla fall vara!

Men godkänd blir jag väl nog i alla fall, men jag har alltid lite svårt att låta bli att bli besviken om jag inte får så bra som jag skulle vilja..:P Jaja, men ingen katastrof lär det väl bli även om jag skulle få ett "medelmåttigt" resultat!

Luntlappen jag tog med.:)

Om man läser bildtexten kanske det låter som att jag skulle ha fuskat på provet, men nej, det är inte sant.
Man fick faktiskt ha med en "luntlapp", en A4 som man fick skriva vad som helst på och fylla båda sidorna!

Bra idé tycker jag. Det som var mindre bra var att jag inte verkar ha skrivit så mycket vettigt på den överhuvudtaget!:P När jag skrev provet tittade jag bara lite snabbt på den några gånger, och inte fick jag så mycket hjälp av det heller!

Så nu vet ni det!
Jag menar, självklart är alla superintresserade.....;)

Kommentarer
Postat av: Tilda > Fotobloggare

sv: aa <3



Jag har en Canon EOS 500D med objektiven 18-55mm 3.5-5.6 och Canon 60mm macro 2.8. Sen kan jag också låna min mammas Tamron 50-135 2.8 :D hehee <33

2011-02-23 @ 19:59:09
URL: http://punkapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0