Mina presenter!

Jag vet inte om någon är intresserad, men jag jag berättar det i alla fall!:P

Det här har jag fått till present:

Från pappa:
- Ett nytt ojektiv, från 55-300 mm (Lotta fick ett likadant!:P)

- Motljusskydd och ett skyddsfilter till objektivet
- Två illustrerad vetenskap-faktaböcker som hör till en serie som jag har

Fran mamma:
- Pengar och tuggummi

Från Willy:
- Ett presentkort på en fotoaffär i Åbo

Från Fanny:
- En bok

Jag har också fått lite från andra, t.ex. fammo, grannen som hälsade på igår, och såklart från Malin och Josse och Ronny som jag redan har skrivit om.:) Och av Lotta så ska jag få så småningom!

Så nu vet ni det!:D Jag är jätteglad över alla presenterna, och de som hade med fota att göra lovar jag att kommer bli flitigt använda! Imorgon ska ni få se bilder tagna med det nya objektivet också, jag har inte orkar sätta in dom på datan ännu..:P

Men tusen tack för alla presenter!:D


Ha det bra, kramar Sara

Kommentarer
Postat av: Renefreya

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2011-11-16 @ 14:23:03
URL: http://renefreya.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0