Min födelsedag!:D

På onsdagen fyllde jag som sagt 20 år, så nu är det väl tänkt att man är vuxen "på riktigt" då..:P Vi ska se hur jag klarar av det! Men jag har haft så fullt upp nu i slutet av veckan, så jag sparade allt bloggande tills idag, nu när helgen börjar och man inte behöver tänka allt för mycket på skolan!

Men nu tänkte jag alltså berätta lite om onsdagen!:)

På förmiddagen hade vi IKT på scemat, och på eftermiddagen en stund matte och efter det finska, meeen..om man fyller år så får man faktsikt skolka lite!xD Så jag skippade IKT:n och matten (men jag gjorde nog IKT-uppgifterna på förmiddagen ändå, men jag orkade inte fara till klassen!:P), och tog sovmorgon istället. Så den morgonen fick Malin stiga upp först och plocka fram morgonmålet, och ge sina presenter förstås!:D Av fammo fick jag förresten också ett brev på posten med ett kort och lite pengar.:)

Av Malin fick jag en blomma, en Saintpaulia, tre böcker, en liten trädgårdsspade, en korg och lite godis.


Jag fick boken "Att älska henne", skriven av Eva Lejonsommar och "Övergången", skriven av
Cormac McCarthy. Jag fick också en fin, liten blommig spade och lite godis (som såklart redan är slut..)
och allt var fint placerat i en korg.:)

Jag fick också boken "Mat för henne", skriven av Karin Hvoslef. Den hade jag sagt att jag ville ha, och den var på rea, så om jag inte skulle ha fått den skulle jag ha blivit besviken!;)

Det var många som sms:ade och grattade tidigt på morgonen, och Willy var en av dom.
Men han nöjde sig inte med att bara skriva grattis, så han skrev och frågade om det passade att han kom på besök på kvällen!:P

Klart det passade, bara vi hann ha finskan först.. Så vid sextiden kom han hit ända från Åbo, och av honom fick jag ett kort och ett presentkort till en fotoaffär!:D Perfekt!;)
Innan hann kom så slängde jag och Malin dessutom ihop en kaka, så vi hade något att bjuda på!

Willy blev inte direkt överlycklig när jag plockade fram kameran, men jag fick i alla fall en bild där
han ser glad ut!:P


Willy tog också några bilder på mej och Malin.

Eftersom han hade så långt att köra så hann han inte stanna så länge, men det var ändå roligt att han kom på besök!:)

Jag och Malin hade ju hur som helst en del läxor att ta itu med, och nattsömnen är ju också viktig..;)

För att sammanfatta hela onsdagen så tycker jag att det var en bra dag! Klart en "skoldag" inte kan bli perfekt, men resten av dagen var jättemysig!

Och tusen tack för presenterna Malin!!<3

Hihih, och presenterna från resten av familjen har jag ju inte fått ännu, så det ska bli spännande!! Imorgon har jag också tänkt fira lite mer, men det får ni läsa om någon annan dag!

Ha det bra, kramar Sara

Kommentarer
Postat av: Malin

haha stackars willy..du tar så ofta kort snett nerifrån.. ajajaj :P

2011-02-04 @ 14:26:50
Postat av: Matilda

Grattis på födelsedagen i efterskott! :)

2011-02-04 @ 15:51:42
URL: http://livetenligttinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0