Malin - Usel på att backa.



Jag skulle nog gärna velat se hur jag backade med bilden tidigare. Ingen vacker syn!

Jag var nämligen chaufför för mamma,pappa + syster i natt. När de ringde till mig någon gång efter 12 så skulle jag fara efter dem. Men jag är så urusel på att backa med bilen. Så jag försökte mitt bästa, och fick backa korta sträckor -oops, nu for jag mot grankvistarna - köra fram igen en bit, backa igen - ooops, nu for jag mot den gigantiska snöhögen- framåt igen... osv.. Trodde jag aldrig skulle komma bort från gården. Men tillslut kom jag bort därifrån i alla fall. Puh...


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh, jag är också helt urusel på att backa! Kommer nog aldrig att lära mig, haha! :P

2011-02-20 @ 12:51:46
URL: http://livetenligttinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0