Sara - "Se, du blir fotad! Varför ler du inte?"

Under Rockoff-veckan var jag och Malin till Kastelholms slott, och till Jan Karls-gården som finns där i närheten, och det här är en bild därifrån.



Just efter att jag hade tagit den här bilden ropade mannen i vagnen (säkert "pappan") till pojken på hästen: "Nämen titta, du blir fotograferad! Du måste ju le mot kameran, le nu! Du blir ju fotad, vinka vinka!"

Det kändes lite dumt när jag snabbt bara ville ta en bild på den fina hästen, och sedan ropade pappan så där länge efter! Jag menar jag hade ju redan tagit min bild, vad hjälper det att pojken vinkar sedan då? Men jag skrattade nog lite, det var ganska roligt!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0