Sara - Packa packa packa..

Igår på kvällen kom jag hem från Malin. Idag har jag packat upp väskorna därifrån. Men inte nog med det! Skolan börjar på torsdagen, så imorgon far jag till Ekenäs. Och vem vet när jag kommer hem igen, det är i alla fall bäst att packa med så mycket som rymms i bilen så att man säkert klarar sig...;D Så idag har jag packat väska efter väska med kläder, skor, skolmaterial, småsaker och allt annat möjligt..

Så att ni vet vad jag har pysslat med liksom!:P

En bild på ett armband jag har fått av Malin!:) <3


Så imorgon bär det av till Ekenäs, och där ska jag packa upp allt igen. Så det blir mycket packande och uppackande.. Menmen, sedan kanske man klarar sig utan allt för mycket packande ett tag, några dagar i alla fall!;)

Tycker ni om att packa? Och vad tycker ni att är jobbigast, att packa eller att packa upp..??

Jag tycker packa upp, mina väskor kan bli stående i veckor innan jag orkar göra något åt dem......:P


Kommentarer
Postat av: Neenne

Hej!

Ja, det har du faktiskt rätt i! Det har jag aldrig tänkte på förut ^^. Tack för din synpunkt!



Ha en bra dag! (:

Nenne

2011-08-22 @ 14:46:13
URL: http://neennees.blogg.se/
Postat av: Malin

fin bild! :D

2011-08-22 @ 17:36:43
Postat av: Sara

Tack Malin!:D Gissa när jag tog den..? Haha, då när jag satt på er "infart" och väntade på dej..:P Så satt jag där och fotade lite småsaker jag hittade!xD

2011-08-22 @ 17:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0