Sara - Nu är kusinerna på väg hem igen..

Men vi har i alla fall hunnit med en massa skoj, fast dom bara var här två nätter!:)

Vi har bland annat latat oss vid stranden, varit på café, tagit upp nät med pappa, åkt båt med pojkar härifrån, dansat natten lång (haha, eller jag såg väl mest på när dom andra dansade..:P), läst spökhistorier, pratat massor och skrattat tills tårarna sprutade!

Man kan inte låta bli att ha roligt när man träffar sina älsklingskusiner, det är påriktigt helt galet! Allt blir roligt, och vi kan sitta och prata, fundera och analysera i hur många timmar som helst.

Vi ville typ inte att pojkarna skulle få med oss så lätt på det ena och det andra (dom är ganska desperata), så vi svarade svårtolkat p deras frågor, ändrade planerna i sista minuten och träffade påhittade kompisar i Åva när dom ville träffas..;D Men tills slut gick vi med på att träffas. Men vadå, man vill väl inte verka lika desperat som dom heller..?!;)

Otroligt roligt har vi i alla fall haft, och jag hoppas att vi hinner träffas en gång till i år!:)


En av dom få bilderna jag tog, det händer så mycket så jag orkade (och vågade..:P) inte släpa med kameran överallt. Vi minns ändå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0