Sara - Idag har jag inte latat mej!

Eftersom jag somnade redan före tolv, så orkade jag stiga upp före tolv idag också. Och det betyder att jag har hunnit göra mycket mera än jag brukar ha hunnit den här tiden på dagen.

Jag har t.ex. hjälpt mamma plocka krusbär och storstädat till marsvinen och hönorna. Jobbigt och smutsigt, men otroligt skönt att ha det gjort!:) En annan sak jag har hunnit med idag är duscha, och det är kanske inte så konstigt att jag gjorde det efter att ha städat till djuren..?!;)

Nu ska jag lata mej en stund, men sedan är det väl dags att vattna i växthuset, mata Fonzie och lite annat smått och gott... Men dagens största projekt är i alla fall klara!:)


En liten bild för att muntra upp inlägget!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0