Sara - Ensam hemma. Eller ja, nästan..

Imorse när man vaknade så var jag, Fanny, Lotta, Mimmi och Hanna alla ihopklämda i uterummet (haha, okej, så trångt var det väl kanske inte, men vi var alla på samma ställe), och mamma och pappa var inne. Nu är jag i mitt rum och mamma och pappa framför tv:n.

Ingen annan är hemma.

Mimmi och Hanna for ju hem vid femtiden, och nu på kvällen for Fanny och Lotta till Mariehamn. Lotta och Hanna börjar skolan nu på måndagen, och Fanny på tisdagen, så man förstår ju att dom måste fara, men det blir ändå tomt och sorgligt! Jag menar sommarlovet är ju slut för dom nu då!:O Jag har ju i alla fall cirka tio dagar kvar ledigt ännu, så mitt lov är inte riktigt slut.

Men usch avad sorgligt, och usch vad snabbt det känns som att dom här lediga veckorna har gått! Man undrar ju riktigt om man har fått nån stor minneslucka och har glömt en månad eller något, för tiden har gått så otroligt snabbt!

Men sen så har jag ju i och för sig haft en otroligt rolig sommar också! Alldeles underbar!<3


Bild från igår när det ännu var fullt av människor här! Vi tog upp nät, men vi fick bara två idar..:/ Haha, och Mimmi, Fanny och Lotta är nog inte på dåligt humör, dom diskuterade kanske bara något viktigt!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0