Sara - En ny dag har börjat!

Nu steg jag alldeles nyss upp, så nu ska jag äta morgomål och lite sånt man brukar göra på morgonen!:P Men vad ska jag hitta på att göra efter det? Fanny och Lotta är i Mariehamn, mamma och pappa är på jobb, så jag är heelt ensam här hemma nu! Förutom alla djuren då..;D

Så okej, det här måste jag i alla fall göra:

- Mata hönorna och marsvinen
- Vattna i växthuset
- Ge dagshö åt hästarna

Med vad ska jag mer hitta på?!:P Jaja, jag får väl se vad som faller mej in, egentligen borde jag väl göra lite skolarbeten som ska vara klara om ca en vecka ("sommaruppgifter")..:/

Två bilder på mej tagna någon gång under Rockoff-veckan!:P

Vad ska ni göra idag? :)
Har skolan redan börjat för er..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0