Sara - Datan är hemma igen!:D

Tidigare i veckan hade jag ju lite datakrångel, men mina systrar for till Åbo på fredagen och tog med min dator dit till en av pappas kompisar som kan lite mer om datorer. Problemet var ju att skärmen inte fungerade, den växlade bara färg mellan rött, grönt, blått och så vidare, men visade ingen bild. men om man kopplade den till en annan skärm så visade den skärmen "rätt" bild. 

Jag stängde av och startade datorn flera gånger, men det var ändå likadant. Men allt pappas kompis behövde göra var att sätta på den, då var den som vanligt igen!:0 Så varför den var dåligt här hemma men genast blev bra där vet jag inte.. Kanske det var något som glappade som blev bra igen, eller så blev datorn bara huxflux bra igen.

Hur som helst är det skönt att ha den hemma igen, och att den fungerar. Så jag tänker inte klaga mer, och inte tråka ut er mer, och nu lovar jag att blogguppdateringarna kommer att bli "som vanligt" igen!:)

Hoppas att ni har orkat vänta!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0