Sara - Åska igår, men så här var gårdagskvällen!

Och det är orsaken till att det inte blev någon mer uppdatering på bloggen igårkväll. Det åskade inte så mycket, men det är ju bättre att ta det säkra före det osäkra, eller vad säger ni?:)

Men vi var i alla fall till Söderlångvik gård och tittade, det regnade liite ibland, men för det mesta var det soligt och varmt. Så nu vet jag lite mera hur det ser ut där, och det var nog riktigt tjusigt!

Lite bilder från Söderlångvik:

Malin vilar lite i ett "utställningsrum" där dom visade tavlor.


Ganska vackert må jag säga!


Amos Andersons "sommarbostad", numera ett museum. Inte skulle det ju vara helt fel med en sån här sommarstuga!?;D


Jag framför vattnet!


Malin gosade med några får som fanns på området!:P


Tomathuset! Haha, det var det jag mest hade sett fram emot att få se...;)


Jag framför nåågra äppelträd!:P

Efter det for vi en sväng till kyrkogården i Kärra och tittade lite på gravarna, det är så fint med alla blommorna och ganska rogivande att gå runt där och titta. Lite konstigt "nöje" kanske, men varför inte?:) När vi kom hem till Malin igen så åt vi lite och tittade på lite film, eller jag tittade, Malin sov mest bara hela tiden!;)

Nu är jag igen hemma hos Malin medan hon själv jobbar, så jag tar det lugnt och väntar på att klockan ska nli kvart före fyra för då kommer hon hem!:)

Så nu vet ni vad jag och Malin gjorde igår!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0