Malin - Måndag



(en bild från veckan i Mariehamn)

Åååh, var så tröööööööött imorse och hade ingen lust alls att fara på jobb. Men dagen gick jättesnabbt trots allt! Idag plockade vi äppel! Man har lite lustiga "handväskor" som man plockar i (och sedan häller vidare i lådor), så man har lite ont i axeln nu. Men tiden gick faktist snabbt... Denna vecka kommer nog gå jättesnabbt. Sedan är jag ledig några dagar innan skolan börjar nästa torsdag. Är ganska ledsen över att sommaren gått så snabbt. Men visst har det varit en bra sommar för det. 

Nu ska jag äta lite äppel! Vi fick ta hem i fredags såna som var pyttesmå. Men så GODA! Tog hem säkert närmare 10 kilo ju! Kommer ju få riktigt ont i magen under denna sista jobbveckan... För allt som man tappar på marken när man plockar får man ta hem/äta upp. Så gick och åt kanske 3-4 äppel redan på några timmar. 






Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, söötis! Ett äppel om dagen är bra för magen..;) Men om du äter dagarna i ända vet man ju aldrig vad magen tycker!xP



Nåjaa, jag vet inte om veckan kommer gå så värst snabbt...:/ Eller i och för sig kan jag ju sova halva dagarna och vänta på att du kommer hem!xD

2011-08-15 @ 18:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0