Sara - Jippie!! :D

Minns ni tenten jag och Malin fick precis samma svar i, men hon blev godkänd och jag blev underkänd?!?

Nu idag hade läraren mejlat mej (det har han gjort flera gånger, och jag har klagat på att det är orättvist att ena blev godkänd och andra underkänd, och så beskrev jag precis hur jag hade gjort..) och han sa att vi kan skylla det på GIS-programmet!! Det har krånglat för andra också, och enligt det jag hade skrivit så hade jag gjort allt rätt!:D

Så det mejlet blev liksom kompletteringen jag skylle ha behövt göra annars!:)

Kan en helg börja bättre??:P

Haha, plus att jag alldeles nyss hämtade julklappar från Mimmi och hennes familj, mamman förde dem till skolans parkering. Så idag har jag fått en julklapp!:D

Så jag är faktiskt ganska nöjd med hur den här helgen har börjat!

Hoppas ni också har haft en bra fredag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0