Sara - Dag 22: Mitt beroende

Hmm, vad är jag riktigt beroende av..?

I vissa perioder godis. Ibland att läsa. Men oftast bara beroende av att få vara ute i skärgården där det är lugnt och glest med människor, där jag kan vara med alla mina djur istället.

Fast kanske inte under vintern, då är jag nog mer beroende av att få ligga i sängen under täcket och läsa och äta godis. Men nu när det är vår så känns det inte alls lika lockande längre!:P

Bilden är från Lilla Holmen i Mariehamn, den är helt oredigerad (det var verkligen vackra färger den dagen!!).

Jag älskar att alltid ha nära till havet, ändå är jag inte så förtjust i att simma. Jag vet inte varför, men det är alltid lika vackert att sitta på stranden och titta ut över havet (om man är rätt klädd alltså!:P).

Jag kan inte ens tänka mej att bo så långt in i landet att man högst ser en liten sjö nu och då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0