Sara - 70-års kalas på kommande

Nu klokan sju firar en "tant" från Torsholma sin 70-års dag på Torsborg. (Men varför hon absolut sku måsta ha på valborg så att man missar brasan förstår jag inte..)

Jaja, dit ska jag masa mej så småningom, eller som mamma sa: Ska vi fara gående eller med cykel, och så svarade jag att jag självklart tar bilden, och Lotta var ivrig att åka med!:P Man måste ju tänka på sina stackars ömma fötter..annars blir det nog att sjukskriva sig från nästa veckas jobb, för jag upptäckte att med "skadade" fötter klarar man sig inte så bra!xP

En enkel tulipan, på bemärkelsedan...osv...:P

Jaja, jag stannar säkert bara och äter och sedan smiter jag obemärkt..;)
Man orkar ju inte med hur mycket som helst!

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Hoppas du får en bra valborg :)!

2011-04-30 @ 21:04:24
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0