Malin - Tillbaka till vardagen...

Ååååååh, suuuuuuck.

Jag är otroligt skoltrött just nu. Helt GRYMT TRÖTT PÅ SKOLAN!!!! Men det gäller att hålla ut några veckor till, sen är det praktik!

Har så mycket att göra den här veckan känns det som... Borde ringa praktikplatsen och komma överens om någon tid att träffas för att skriva avtal och sånt. Idag ska jag tvätta klockan sex. Jag måste till butiken. Imorgon är det Spiritus Hortus (hortonomernas studerandeförening, eller vad det nu heter) födelsedagsfest. Imorgon ska vi vara i skogen hela dagen och lära oss att använda motorsåg och röjsåg (iiiik!). På torsdag är det tent. Har presentation PÅ FINSKA på torsdagen också. På fredagen ska vi vara ute hela dagen och öva beskärning. I söndag fyller mamma år. Borde förhandsrösta i riksdagsvalet, eftersom jag knappast är hemma den riktiga dagen.

Urk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0