Malin - Packat och klart!

Nu är allt (i alla fall nästan, bland annat datorn är kvar)  packat och klart! Wohooo! Har hållt på i ett par timmar kan jag säga. Diskat, torkat, packat, dammsugit, dammat... Puh!

Jag har hela tiden sagt att "jag tänker  inte ta så mycket med hem", men jaaa, hela bilen är så gott som full. Men observera att det är en liten bil jag talar om. Men det blir faktiskt en hel del kassar och väskor. Kläder, böcker (som ryms bättre hemma i min bokhylla än i lägenheten) och skor, det är väl det som allra mest är i nedpackade. 

Så imorgon ska jag göra lite ärenden först och sedan puttrar jag hemåt med bilen. Tycker det är ganska sorgligt, men jag kommer ju tillbaka i höst. Och så kommer jag en sväng till Ekenäs om typ två veckor, för jag ska på omtentamen, men det räknas inte ju ;D



Bajjjbajj Ekenäs!

Nej nu ska jag sätta mig i soffan och äta knäckebröd med ost, ägg och gurka. Japp, lyxigt värre. Men så är det när man försöker tömma kylskåpet lite. Har ett oöppnat äggpaket som jag tänkte få slut på!

Kommentarer
Postat av: Tilda

fin blogg :D

Vilken färg är finast av den ljusblåa eller den jusrosa? ↓



http://kokosflingorna.blogg.se/2011/april/vilken-ar-finast.html#comment

2011-04-21 @ 22:11:32
URL: http://kokosflingorna.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ounou, då vet jag vad jag har att "se fram emot" i vår då! :S Och jag som måste tömma lägenheten HELT OCH HÅLLET. Undrar hur många bilar jag behöver för det? Jag vågar inte ens tänka tanken! xP

2011-04-21 @ 23:26:04
URL: http://mtildaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0