Malin - Day18: A song that you wish you heard on the radio

Om sanningen ska fram så önskar jag mig nästan en musikfri radiokanal. Eller nej, så drastisk behöver man ju inte vara. Men jag skulle önska att alla låtar som kommer på radion inte skulle spelas tuuuusen gånger om och om och om och om igen.

Jag tröttnar så otroligt snabbt på låtar, speciellt sånadär sjungvänliga poppiga låtar. Jag tycker kanske jättemycket om en låt, men den blir totalförstörd om jag hör den många gånger. Därför borde radion bara spela varje låt typ tre gånger, eller något. I alla fall inte mer än en gång per dag.

Sedan om man hör en bra låt i radion så kan man själv leta reda på den och spela sönder den i den takt man vill, istället för att den blir förstörd direkt.

Så jag tänker inte välja någon sång idag.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag håller SÅ med!

2011-04-05 @ 14:56:34
URL: http://mtildaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0