Malin - Brev

Jag sa åt min syster för en tid sen att hon måste börja skriva brev åt mig, eftersom jag aldrig får någon rolig post. Så en dag fick jag ett brev på posten. Men jag är en usel brevvän. Jag glömmer alltid bort att svara. Så när Matilda undrade varför jag aldrig skickar något tillbaka skyllde jag på att jag inte har kuvert eller frimärken.



Så idag fick jag ett till brev på posten - där hon skickade med några kuvert! Och i brevet stod det en uppmaning att jag ska gå till butiken och köpa frimärken.

Tur att man har en syster som uppmuntrar en.

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Hon borde skickat med ett kuvert och ett frimärke också så att du kan svara! ;)



sv: Jo den är lite cheesy, men ändå väldigt gullig. :D

2011-04-07 @ 23:51:03
URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha! :) Oj vad det skulle vara roligt med riktiga brev! För typ 10 år sen hade jag 20-30 brevvänner som jag skrev brev till o fick brev från varje vecka, men nu får jag ingen annan post än reklam och räkningar. Till min Åboadress får jag bara tråkiga brev, men jag fick faktiskt ETT julkort fick i julas, som jag blev överlycklig för. ;) Nog har snigelposten sin charm minsann! :P

2011-04-08 @ 17:58:08
URL: http://mtildaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0