Denna dag

Hejsan!

Igår orkade jag inte riktigt blogga, men jag kan berätta att ni inte missade något roligt för det..;) Det enda vi i princip gjorde var att ha lite lektioner, gick på en kvällspromenad och såg på en skräckis på kvällen. Annars tog vi det bara lugnt.

Idag har Malin haft matte, men jag har bara varit ledig. För en stund sedan var till infodisken/kansliet och hämtade varsitt studieintyg som vi behöver för att kunna söka ett stipendium, och så hämtade jag mitt studiekort på samma gång. Så nu har jag fått lite sådant ordnat!:)

Nu ska vi äta lunch, risotto, och efter det far vi hem till Malin. Hon har lite hon måste ordna, och vi har inte lektioner imorgon påförmiggaden.

Men nu hinner jag inte skriva mera, maten kallnar säger Malin!:P

Ha det bra, kramar Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0