Teckning för hela slanten..:P

God kväll allihopa!:)

Eftersom Malin slutade skolan tidigare än väntat så tänkte vi att vi skulle passa på att gå runt lite på stan medan butikerna ännu var öppna. Sagt och gjort.

Vi promenerade runt lite och tittade lite här och där. Jag köpte två par fingervantar och ett par strumpbyxor i lindex, och lite smått till Sponkilady. Som vanlig måste man ju också fara en sväng till bokhandeln, och det slutar också oftast på samma sätt - jag hittar saker jag bara måste köpa, fast jag inte hade en tanke på att köpa det innan jag gick in i affären.. Den här gången köpte jag ett skissblock, färgpennor och lite olika blyertspennor.

Jag har ju alltid velat kunna teckna fint, men aldrig riktigt orkat öva, så jag tänkte att det måste bli ordning på den saken!;) Så nu på kvällen har jag och Malin suttit ett bra tag och ritat ett och annat..

Här kommer fotona på det jag har ritat:



Bilderna är tyvärr lite svaga.. Dom här blommorna ritade jag av ett fotografi i en bok.:)



En häst jag ritade på fri hand, men jag hade lite problem med att minnas hur en häst riktigt ser ut..<_< :P



Ekorrflickan från Ice age :D Fast "min" version ser inte alls lika förförisk ut..;)

Så det var kvällens alster, och jag ska nog försöka fortsätta teckna ganska ofta, nu när jag köpte så dyra saker..;)

Ha det bra, kramar Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0