Kvällsfunderingar

Nu på kvällen har vi sett på två avsnitt av Generation fett, och det är alltid lika förvånande och underhållande. Och eftersom vi inte vill vara sämre måste vi ju också passa på att äta lite chips medan vi såg på det..;)

Haha, och som vanligt började jag fundera på saker och ting. Den här gången var det en som vägde 220 kg som sa att människor på gatan såklart tittar extra på honom, men att det inte gör något för honom eftersom han gör samma sak om han ser någon som är extra lång eller något. Människorna tittar helt enkelt för att det är annorlunda.
Så då började jag fundera på att det ju är sant (haha, och jag som alltid känner mej så påstirrad till på köpet..:P) och att man inte behöver känna sej osäker eller något bara för att andra tittar på en, eftersom det kanske bara betyder att man är annorlunda. Och behöver det faktiskt bara vara en dålig sak?? Jag känner mej inte alltid som andra, men det gör inget för mej - jag är stolt över det!
Så tänk på det ni alla andra som känner er osäkra och påtittade, ni är bra!:)

Här kommer en bild av oss från ikväll:



Så här mysigt hade vi det i soffan..;)

Gonatt, Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0