Varför ska allting bara krångla...?!

Suck... Jag skulle ju föra datan på service idag (det är därför vi sov här inatt) och det stod på deras hemsida att de hade öppet på lördagarna mellan klockan nio och ett, så vi for dit (eller vi körde runt lite tills vi hittade dit..), men så hade dom stängt! Så tittade vi ien på deras hemsida, och så hade dom skrivit ett litet meddelande att de har stängt på lördagarna från och med juni, men dom kunde inte ändra det på öppettiderna?? SUCK!

Så jag får väl fara dit igen på måndagen, och se ifall dom kan fixa det då istället.. Och så hoppas jag att det går snabbt och att det inte är alltför dyrt.

Jaja, så är livet..men det känns bara så typiskt att allt ska börja krånla nu...TUR att jag fortfarande har en "reservdator" i alla fall!

Nu måst jag packa lite, och sedan ska vi fara hem til Malin. Om vi har tur får vi ha deras systemkamera här ett tag och provfota lite då.:)

Kramar, Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0