Allt möjligt onödigt...

Suck. Jag hade ju tänkt föra datorn på service igår, men modet svek mej i sista stund. Om jag absolut skulle ha varit tvungen att föra datorn för att få den bra igen skulle jag säkert ha kunnat göra det, men det är nog lättare (och säkert billigare..) att fara via Willy och lämna av den där, när jag ändå far via Åbo när jag far hem. Så så blir det. :)

Men det betyder att jag i princip inte kan använda min egen dator nu på ett par veckor (så tur att jag i alla fall har Willys gamla..)och det betyder vidare att jag inte kommer att ha speciellt mycket bilder i bloggen eftersom det både är svårare och tar längre tid att sätta in dem på datan. Plus att jag inte vill ha mera av mina egna bilder på den här datorn när jag ju egentligen ska lämna tillbaka den till Willy så småningom. Såå..därför blir det lite fattigt med bilder nu den närmsta tiden... Fast jag kommer ju nog ladda upp äldre bilder sedan bara jag får min dator fixat, så oroa er inte!:P Blogginläggen blir också glesare, det känns så tråkigt med bara text..

Idag såg jag och Malin förresten en jättesöt ekorre! Och Malin hade till och med deras systemkamera med, så hon tog några fina bilder.:) Och så började en tant på balkongen i huset bredvid berätta en massa om ekorren, den hade bott på samma ställe ända sedan den var liten, ocn nu har den samlat en massa nötter, och annat sådant.:P Lustigt. Men vi gjorde kanske en god gärning när vi lyssnade på henne.:)

Vi var lediga både idag och igår, men inte vet jag om vi har gjort så mycket spännande för det. Varit på vår dagliga promenad, sett i affärer (sett - inte köpt - eftersom vi båda sparar lite pengar :P), lagat mat, pratat, varit på datan och lite annat smått. Idag har vi också övat en hel del inför morgondagens tent i matte.

Vi var också och tittade i en foto-affär idag. Och äntligen hittade jag en affär som säljer Nikon D5000! Men den säljs inte med "standardobjektivet", utan med ett bättre (och dyrare) objektiv så den kostade 855 €, så det tror jag inte riktigt att jag har råd med..:( Det brukar ju hur som helst vara billigare att köpa via nätet, så det blir säkert den vägen jag skaffar kameran, men det var ändå roligt att se en affär som säljer den.:) Om nåon är intresserad..;)

Nej, nu ska jag sluta skriva mina meninglösa saker, så ha det bra nu!:)

Kramar, Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0