Utan min dator i upp till tre veckor...

Willy skrev till mej idag. Han hade inte lyckats fixa min dator, och hade varit i kontakt med HP. Där sade de att det bara finna ett ställe i Finland där man kan fixa sådana problem, och det var i Vanda. Så den måste alltså skickas dit - och att fixa det lilla problemet tar mellan två och tre veckor!! Det låter ju som att datorn skulle ha värsta jättestora problemen, men allt funkar fint - förutom en sak : den kan inte ansluta till det lokala nätverket... Men med mobilt bredband och trådlöst går det... SUCK!

Menmen, vad ska jag ens göra med en egen dator om jag inte får den bra igen, det känns ju dumt att ha den om jag måste skaffa internet på annat sätt nu när det nu ingår i hyran och allt med lokalt nätverk. Så det är bara att klara sig utan den nu ett par veckor, och sedan slipper jag förhoppningsvis mer krångel den närmsta tiden! Jag har ju trots allt garanti på datorn, så det kostar ju inget, det tar bara tid..

Men det känns skönt att veta att kompetenta människor tar hand om den och att den kommer att bli bra igen! :)

Ha det bra, kramar Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0