Snaart har jag datorn igen!!!

Hejsan!

Jag vet inte om det här intresserar er, men idag kom min dator tillbaka från Vanda till Åbo (eller okej, det är inte "samma" som skickades, men i alla fall en likadan), så nu på söndagen ska jag fara dit efter den!:)

Jag måste nog säga att det ska bli ganska skönt!

En sak som jag inte tycker om med den datan jag har nu är att det inte är Windows, utan Linux på den, så den har helt andra program (så jag kan t.ex. inte göra hemuppgifter på den) och så kan den inte öppna vanliga Word-dokument...:S Lite störande alltså! Men den duger ju no som reserv!:)

Men hoppas att den "nya" inte krånglar på ett bra tag nu åtminstone, jag tycker att jag har haft tillräckligt med krångel nu för ett tag!

Gonatt, Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0